2014-02-04

Svart och vitt


               
Visst är dom snygga, tyvärr inte mina................
Kollade igenom mina inspirationsbilder i ipaden och tänkte visa er vad jag har sparat, man kan tro att jag gillar svart och vitt;-) 


Ikväll har det bakats hallongrottor, skulle varit knäckebröd men sesamfröna var slut. Får handla det imorgon, skall vara hemma med Norton, han har lätt ögoninflammation. Känns konstigt att vara hemma om han inte är "riktigt" sjuk om ni förstår. Missförstå mig inte, ingen är gladare än vi att han inte är riktigt sjuk men det är inget fel på hans humör men han kan ju smitta dom andra. Nikita vill vara hemma med oss imorgon så det blir en riktigt mysdag:-)

Här kommer mer svart vitt!

                                   

                               

        

                         

                           


                  

                          


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar