2013-08-28

Dålig uppdatering

FINT VÄDER = DÅLIG UPPDATERING PÅ BLOGGEN
Vi njuter för fullt av dom antagligen sista soliga sommardagarna , så jag har prioriterat att vara ute istället för att sitta inne och blogga. Men här kommer en lite uppdatering.
Den här saken har nämligen flyttat in hos oss. Roligare vattenleksak får man leta efter, Nikita älskar den. Jag kan bara tänka mig hur kul barnen kommer att ha i denna vattenrutschkanna nästa sommar.
Å fort går det!
I lördags var vi på Stenungsbaden och kollade på en häftig grej, nämligen flyboard!
Några av våra vänner skulle prova så vi åkte dit och kollade.
Patrik och Norton på och vid bryggan.
Nikita
Mera åk i rutschkannan
På mage........
Funkar som hoppmatta också!
Igår var jag och min kusin med våra små killar på Marstrand och fikade bla. på Bergs!
Norton står stadigt nu men går inte om han inte får hålla någon i handen.
Sötnosar!


Igår var vi och köpte nya blommor, kändes som om det var dags att även uppdatera dom.
Lite lustigt att köpa höstblommor som ljung när man fortfarande går omkring i shorts..... 
Så här blev det i alla fall

Nu funkar det att gå med gåvagn, det är nog bara en tidsfråga innan Lilleman går själv:-)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar