2015-02-26

Marmor och sammet


Idag när jag hoppade av bussen innan jag tog bilen till dagis så sprang jag snabbt in på Gripsholms för att titta lite. Där hittade jag 3 nya färger på sammets kudde som vi har i soffan. Den fanns nu även i rosa, pistage och ljusblått. Ni ser vilken färg som fick följa med hem.....

Skåpet i hörnet har även fått en marmorskiva sen sist. 

I söndags på väg hem från Trysil så svängde vi in på Nordby och där hittade jag bland annat dessa askar.  Dom är ifrån  butiken systrarna grön och kostade 90kr tillsammans. Först hade jag tänkt att klä om dom i annat papper men nu tycker jag att dom passar bra som dom är.

2 kommentarer:

  1. Snygga kuddar och askar.
    Marmor gillar jag också, du har väldigt bra smak.
    Kram Annchi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Detsamma😃, vi har ju rätt lika smak!
      Kram

      Radera