2014-06-09

Min brors bröllop

Förra lördagen så gifte sig min bror med sin Teresia.
Vigseln hölls i Marstrands kyrka, efteråt var det middag på Marstrands havsbad.
På förmiddagen så regnade det men medans vi höll på att göra oss iordning i mormors hus så klarnade det. Det blev en ljuvlig eftermiddag/ kväll med en väldigt fin vigsel och med en härlig middag.
 

Min lilla familj!

Nikita i sin klänning som jag sydde för att vi skulle matcha varandra, hela familjen.


Norton hade jag också sytt till, matchande slips och näsduk.


Blommor i håret får man ju ha en dag som denna:-)
 


 

Från Marstrandsön tog vi "spårvagnen" över till Havsbaden där vi väntade med champange på brudparet. 





Norton skålade med hela honnörsbordet.

Jag och min bror!


Dagen efter tog vi en fika på Bergs, ett måste.






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar