2013-09-25

Ingen ide att sy.....

Är det så att man syr för att komma undan billigt??
Inte direkt!
Ni förstår säkert varför denna mössa fick hänga med oss hem igår.
Just det! För att den matchar ryggen på Nortons jacka:-)
Och vet ni vad? Denna mössa plus en till som var grå med en svart döskalle på hittade jag igår på Cubus för 69kr, då kan man ju undra varför man sitter och syr mössor......
Jo, jag vet för att få det personligt, för inte fasen är det för att man tjänar på det.
Ja, just det! Det är ju roligt också.......att sy alltså.
Dessa coola jeans hittade jag på Kapp Ahl, bra dagisbyxor för på tisdag skall vår lille prins skolas in......... Stora killen:-)
Mamma skall ju börja jobba:-) Har fått en helt perfekt tjänst på ett företag i Göteborg där jag tror att jag kommer att trivas jättebra, ingen är gladare än jag:-) Skulle vara Nikita i så fall som får vara på dagis mera, hon älskar dagis, hoppas lillebror kommer att tycka likadant.
Blå Tenniströja, Längärmad tenniströja med lång ärm....
Blå Tenniströja, Längärmad tenniströja med lång ärm....
Denna tröja från Kapp Ahl hittade också hem till oss igår och ett par camelfärgade chinos från Cubus som matchar perfekt till denna tröja, får visa dom en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar