2014-08-26

Att börja i fel ände


Som ni kanske vet så har vi påbörjat vårat uterumsbygge (byggt altanen där det skall stå i alla fall). Men jag har inte kunnat hålla mig utan har redan beställt inredning.... Ja, jag vet att det är VÄLDIGT långt kvar tills uterummen står färdigt för att inredas och jag kommer säkert att ändra mig hundra gånger innan dess..... 
Men just nu så tänker jag vita väggar, grått ekgolv ,ett grovt bord av något slag, grå korgstolar från artwood med vita dynor. 2 gråa korgfåtöljer med vita dynor, också ifrån artwood och massa lull lull i koppar till allt det grå och vita. Så följande är beställt:




Dessa förvaringkorgar har jag inte beställt utan dom dök upp efter min beställning, men hade nog också passat fint.

Allt är ifrån H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar