2014-05-02

Cake pops ställ

På Nikitas barnkalas så serverade vi bland annat cake pops till efterrätt. Jag gjorde dom av vanliga chocklad bollar denna gången. Vissa doppade jag i strössel och andra i kokos.
Här kommer ett tips på hur man kan servera sina Cake pops om man inte vill ha dom upp och ner på. Till Nikita kalas kom jag på att man kan ta en vanlig gratäng form och fylla den med oasis.



Ovan på oasisen tog jag en servett som jag tryckte ner på kanterna runt om.

Sweet melts och strössel från panduro.

Det var första gången som jag använde sweet melts att doppa cake popsen i istället för smält choklad. För er som inte har provat så var det VÄLDIGT sött. Jag föredrar nog smält choklad ändå.

Cake popsen fick stå och stelna i ett glas med socker innan jag stack ner dom i oasisen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar