2013-12-01

1:Advent hos oss

Så här ser våra adventsljus ut i år.
Dagarna bara flyger iväg så jag har inte hunnit blogga. Förra helgen var Norton magsjuk, i torsdags var jag ute med jobbet på kvällen, i går var vi på middag på kvällen och idag har vi varit på kalas. Men vi har hunnit med pepparkaksbak och även gjort tryffel för första gången.
 
Beställde små julkulor från lagerhaus.

Liten nyfiken hand
 


Älsklingarna i pyjamas i morse

En annan Adventsbricka som jag gjorde till några goda vänner som "gå bort present"

Nya krukor i köksfönstret




 

 

4 kommentarer:

  1. Du är en sån duktig underbar mor till Dina barn. Det är så härligt att se och följa Er på bloggen. Hyss o pyssel pussar o kalas, mat o resor o engagemang. Ni är en go familj!! Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad glad jag blir:-)
      Roligt att du gillar vad jag skriver om på bloggen, kram!

      Radera
  2. Gud vilken fin gåbortpresent <3 kul att se lite inrednignsglimtar, ni har det verkligen fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack!
      Vad roligt att du tyckte om den, tyvärr fick vi inte vara med när paret fick ta emot den, Norton spydde så vi fick vara hemma.... Men resten av gänget lämnade över presenten och den verkade vara uppskattad:-)

      Radera