2013-04-20

Kalas i dagarna 2

Nu har vi haft både vuxenkalas och pyjamasparty för Nikita.



På vuxenkalaset bjöds det på kycklingsallad och tårta.

Femma rätt igen!
Tårtan hade jag fyllt med jordgubb, egengjord vaniljkräm och banan. Bottnarna gjorde jag av rulltårta som jag skar ut en femma, klädde den med grön grädde och blå smörkräm. Det skall nämligen inte vara rosa längre...........undrar vad det kan bero på.....kanske på att jag har klätt Nikita i rosa sen dag 1....Numera är blått hennes favoritfärg.
Muffins: Bananmuffins med kokos och mjölkchoklad, toppad med mjölkchoklads grädde.


Morfar och Norton

Lewis

Nikita fick massor av fina packet och en av dom var en symaskin från Mormor och Alf. Såklart att en dotter till en sömnadsgalen mamma skall ha en egen symaskin, nummer 2 för Nikitas del, den gamla har gått sönder.

Melissa

Jag, mamma och moster

Imorse när Nikita testade sin nya vagn. Nikita iförd sin pappas T-shirt......

Spänd tjej som inväntar sina tjejkompisar.

Planterat: Check!

5år!!!!!!!!!!!!!!!



Packetlek!

Hamburgare till huvudrätt, grillade av pappa Patrik.
Glasstårta som en femma med maränger och tillbehör till efterrätt.

Marshmallows doppade i choklad med strössel.

Tillbehör till glassen


Gudmor med Norton, också iförd pyjamas

Hela tjejligan på trappan.
Nikita tackar alla sina gäster, stora som små, så jättemycket för alla fina presenter!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS I EFTERSKOTT NIKITA! Vilket underbart fint kalas Du fick av Mamma och Pappa och Lillebror. Många kramar från en tant Ulla som Du inte känner, men som läser Din Mammas blogg.

    SvaraRadera