2012-10-29

Regn ute, mys inne!

Idag har vi inte varit utanför dörren, utan istället fixat lite i Nortons rum, bakat och pysslat med saker till dopet.
 
 
Som jag har letat efter en lampa till Nortons rum att ha på hans skänk, en såndan där som ger lite mysbelysning. När jag fick syn på denna blev jag jätteglad för den var perfekt, visst är den tuff!
 
 
Pluto är Nortons mormors och är 50år gammal.


 
Nya ramar har jag också köpt men jag skall printa ut fler foton och sätta upp dom över hans byrå.


 
Ny/gamla lampskärmar.

 
 
 
Sovit lite middag....
 
 
Tända ljus lite överallt inne då det nästan inte har varit ljust ute idag.
 
 
Å tänd brasa.....

 
I lördags när vi var i Skärhamn bjöd mamma på en sockerkaka med äpple, doppade i socker och kanel, JÄTTEGOD! Idag ringde jag henne för att få receptet men min/vår blev inte lika bra. Får göra ett nytt försök en annan dag.

 
Pyssel till dopet, det skall bli bordsdekoration.

 
Jag har stämplat på Nortons namn på vimplarna. Jag köpte bokstäver och marinblå stämpeldyna på Inex i stan.

 
Lite fossingar kommer det också att finnas som dekoration, ni får se hur det blir den 17:e november då dopet är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar