2012-04-01

Denna helgens dop

Idag var det Colins tur att döpas! Efteråt var det mat och tårta hemma hos Colin med familj, mamma Marie hade gjort alla tårtor själv, hur fina som helst! Det är väldigt stor risk att jag kopierar det mesta till det är våran tur att ha dop om det nu är en pojke som jag har i magen...... Marie och jag är rätt så lika kan man lungt säga, det är detaljerna som gör det, som idag när det stod blå bumlingar (runda hårda godisar för er som inte vet) i en skål på bordet. Är det pojkdop så är det, du la ribban högt Marie;-)
Detta paket fick Colin av oss idag, handduken har jag beställt med brodyr på. Tavlan har jag målat med akryl på en färdig canvastavla, stjärnan i mitten har jag skurit ut på ett papper där jag har skrivit "prince" på med vit text.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar