2012-03-22

Paljettkjol från Lindex blev mammakjol

Det görs ju inte sådär jätteroliga mammakläder, jag har letat efter lite festligare mammakläder efter som vi skall på 2 dop kommande helger. Det slutade med att jag fick sy om en kjol från Lindex till en mammakjol. Tur att man kan sy, vad hade jag gjort annars? Kjolen kostade 349kr och även om det inte är så mycket pengar för en paljettkjol så kändes det lite underligt att sätta saxen i den direkt när jag hade kommit hem. Men som tur var så blev den himla bra, tyget till linningen hade jag liggandes hemma, passade perfekt i färgen.

1 kommentar:

  1. Vilken underbart fin och inspererande blogg du har! Jag är riktigt imponerad av din egen design på kjolen =) Kommer nog att titta in mer här framöver. För att se om jag kan hitta mer insperation att sy själv. Tycker att det är väldigt roligt men kommer aldrig till skott.

    Lite roligt också att jag såg att du väntade din 2:a till sensommaren. Det gör nämligen jag med =)

    SvaraRadera