2012-02-10

Vi har något att berätta!



Om allt går bra så skall Nikita bli storasyster i månadskiftet juli/augusti. Jag är nu i vecka 16, man kan säga att magen kom "lite" fortare denna gången......

Om ni tycker att det har sytts för lite så kan det bero på att jag inte har mått som jag brukar. Jag har mått illa och varit/är trött, illamåendet börjar så sakta att bli bättre men jag har inte riktigt fått tillbaka min energi.

Är det någon som har bra tips på mammamönster så är det välkommet. Jag försöker att skissa lite på olika modeller men behöver inspiration.

2 kommentarer:

  1. Grattis, igen!
    Så fin mage du har!
    Nu håller vi tummarna att allt går bra.
    Då kanske det blir att jag "får en bebis" på min dag (27 juli) eller Julia på sin (25 juli)
    :-)
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis!!!! åh vad roligt!!!
    Kram Anna ( Noras mamma)

    SvaraRadera